Rozhovor s Ame: "Ve vztahu je důležitá i volnost"

Příjemnou neděli všem!
Rozhodla jsem se udělat první rozhovor s úžasnou slečnou z blogu whiterainbow.blog.cz. Proč jsem vybrala právě ji? Nemusela jsem se rozhodovat dlouho. Je to moje ségra. Tedy ne doslova. Ale velmi dobré kamarádky si tak říkají :) Beru ji jako vlastní, jako člena rodiny a moc pro mne znamená. Protože je mou součástí určitým způsobem a proto, že tohle je můj blog, tak si zaslouží být první.

1. Ahoj Ame, mohla by jsi ostatním říct něco o sobě?Jsem holka, což asi všichni pochopili :D Je mi 19, miluji zvířata, Německo a Billa Kaulitze ^^
Jsem líná, miluju sladké, nejím maso a nesnáším tvoje otázky :DDD


Můj dodatek: Je krásně drzá jako já ;D My jsme se hledaly až jsme se našly.

2. Jak jsi psala, máš ráda Billa Kaulitze. Co pro tebe on a jeho kapela Tokio Hotel znamená?Řekla bych, že znamená hodně, protože jsem na nich dá se říct vyrostla. Poslouchám je už 8 let a nedovedu si představit, že bych je neznala. Za tu dobu jsem díky nim poznala děsně lidí a jejich hudba mě dost naplňuje. Myslím si, že kdyby nebylo je, tak můj život bude něco postrádat, bude v něm taková nevyplněná mezera a hlavně bych neměla kolem sebe ty lidi. Jinak Bill je můj děsný vzor, ze začátku jsem chtěla být jako on a pořád jsem trénovala zpěv, věnovala jsem se mu několik hodin denně, ale pak nějak bylo stále méně a méně času a teď si jen zazpívám tak maximálně doma ve sprše :D ale pořád mě to baví. I přesto je Bill pořád můj vzor, miluju na něm jaký je, jeho styl oblékání a hlavně se mi líbí, že je sám sebou a snažím se taky taková být.

3. Jaké další věci nebo osoby naplňují tvůj život? Bez koho by sis svůj život nedovedla představit?
Tak rozhodně je to moje rodina, ta pro mě znamená hodně hlavně tedy mamka s bráškou, dál je to můj přítel s kterým jsem už přes 3 a půl roku. Dále jsou to moje zvířata, kterých je 13 :D moji přátelé a z věcí to je asi foťák, i když v poslední době po něm ani nesáhnu :D ale hlavně internet, bez něj bych byla totálně odříznuta od všech  a taky samozřejmě nákupy a jídlo.

4. Je ti 19 a máš hodně vážný a už i dlouhotrvající vztah s přítelem. Čím si myslíš, že to je? V čem je to kouzlo?
Tak hlavně si myslím, že je to jeho osobností a tím, že to má v hlavě všechno srovnané. Jiný důvod v tom nevidím, musí chtít oba a pak to prostě funguje. Snažíme se spolu žít jako většina dospělých, ale spíše starších než jsme my. Bydlíme spolu a hospodaříme s penězi. Je to úplně o něčem jiném než "obyčejné" vztahy jiných. Myslím si, že něčím takovým by si měl každý projít a pak pozná jestli to má budoucnost nebo ne. Každý říkal, že to spolu nezvládneme, že si budeme lézt na nervy, protože se uvidíme pořád, ale abych řekla pravdu, tak se vidíme úplně minimálně. On chodí do práce a já do školy, takže se vidíme jen večer a o víkendech, což trávíme čas spolu, ale i každý se věnuje tomu svýmu. Dost se doplňujeme a respektujeme, takže bych řekla, že to kouzlo musí být v každém člověku a důležitá je tolerance, věrnost a taková menší volnost.

5. Jak jsi zmínila, chodíš ještě do školy. Dokonce tě tento školní rok čeká maturitní ročník. Mohla by jsi ostatním říct co studuješ a co máš v plánu pak?
Jsem na zemědělské škole obor veterinářství. Nejdřív jsem měla v plánu po maturitě jít někam pracovat, ale pak jsem objevila úplně úžasnou vysokou školu v Praze a zaujaly mě tam tři obory a to Zoorehabilitace a asistenční aktivity ze zvířaty, chovatelství a kynologie, takže se budu rozhodovat mezi těmito obory, ale nejvíce mě láká ten první.

6. To jsou úžasné vyhlídky. Vypadá to, že tě to ke zvířatům opravdu hodně táhne. Co dále děláš ráda, kromě starosti o zvířata? Jaké jsou tvoje koníčky?
No abych řekla pravdu, tak moc volného času nemám, abych měla nějaké koníčky, ale když už jo, tak mě přítel učí na klavír a dřív jsem docela i dost fotila, ale to je všechno už minulost.

7. Je něco, co si každý spojí konkrétně s tebou? Něco, co tě vystihuje, co tě odděluje od ostatních? 
Tak dřív to byly hodně barevné vlasy, měla jsem jich na vlasech skutečně hodně :D a teď jsou to asi TH, vegetariánství a docela i moje naštěstí už vyřešené problémy s jídlem, protože to se nedalo před ostatními utajit, ještě když jsem z vesnice.

8. Když už jsi to zmínila, jsi ráda za život na vesnici, nebo by jsi bydlela klidně i v paneláku ve městě?
 No vesnice má svoje klady, ale i zápory a život ve městě bych si možná dokázala představit, ale rozhodně ne v paneláku, protože zvířat bych se nevzdala. Kdybych bydlela třeba v Praze a někde v domku tak klidně, ale v paneláku by mi asi švihlo :D Jsem zvyklá 19 let na barák a těžko bych si zvykala na malý byt.

9. Děkuji ti za velmi zajímavý rozhovor. Snad se ti splní všechno co si přeješ :)
Já taky děkuju :)

Tak to by bylo vše, pokud má někdo zájem o rozhovor, ať už kde pokládám otázky vám, nebo vy mne, napište mi to do komentářů nebo na mail luciath483@gmail.com a nezapomeňte napsat něco o sobě a připsat váš blog :)

Štítky: , ,