Nákupy - leden 2014


Zdravím,
první nákupy tohoto roku jsou zde :) Tentokrát jsem vážně šetřila. Jedna proto, že výplatu jsem měla vážně maličkou, jednak proto, že nechci už tolik utrácet, a chci, aby mi i něco z výplaty zbylo :) Moc toho tedy neuvidíte, příští měsíc možná hlavně oblečení a další paletku stínů! Ale kdo ví? :)

První věcí je bunda, ale od té bohužel nemám fotku. Hodila jsem ji totiž inteligentně hned do pračky :D Každopádně, mám ji z votocvohoz, kde mám i já svůj účet. Na této stránce se dají pořídit opravdu krásné úlovky :)

Další věcí, která je z votočvohoz, a je úplně nová, jsou tyto galaxy šaty. Vyšly mně asi na nějaké 4 stovky a moc se mi líbí :) V létě budu zářit :)
První fotka zepředu, druhá zezadu :)





A teď už konečně ke kosmetice :) Tento měsíc jsem si pořídila dvě tvářenky :) První je od Sleeku a stála 159 Kč :) Pořídila jsem ji v internetovém obchodu kosmeticky-svet.cz. Jedná se o odstín Flamingo. Je opravdu hodně dobře pigmentovaná. To je pro značku Sleek typické. Musí se tedy nanášet opatrně. Já mám spadeno asi na nějakých 6 paletek od nich, takže jednou čekejte nákupy pouze od této značky ;D.





Druhou tvářenkou, kterou mám ze stejného obchodu, je tvářenka od Physicians formula. Po této tvářence jsem toužila už hodně dlouho, a docela se divím, že jsem ji zapomněla vložit do mého wishlistu. Bohužel, moje radost do objednání netrvala dlouho. Paní z e-shopu mi psala, že při balení jí tvářenka spadla a udělala se na ni rýha. Pokud si ji vezmu, dá mi 30 Kč slevu (už samotná tvářenka byla v akci). Tak ji tedy doma mám, za 299 Kč. Tohle se může stát opravdu každému. I když teď si říkám, jestli mají srdíčka směřovat k nápisu, nebo ji paní dala omylem naopak. Ale nevadí, funkčnost to nemění :)



Dalším produktem je balzám Astrid s vůní Tea Tree Oil & Shea Butter. Nevím, jestli jsem to už někdy říkala, ale miluji věci, které voní čajem. Proto jsem chtěla zkusit i tento balzám. No, mohlo to být i lepší, ale i horší :) Stál 25 Kč a já jsem ho pořídila v Globusu :)



Dřív, nebo později to přijít muselo. Opět další pískový lak na nehty od Gabriella Salvete :) Já je prostě miluju :) Jedná se o odstín 10 Sugarbabe :) Byl zrovna v akci, za 63 Kč :).



A teď další pohádka. V obchodě krasa.cz měli stíny M.A.C. za 99 Kč. Měli tam obrovské akce. Samozřejmě, že jsem jeden chtěla taky mít. Objednala jsem si tedy fialový a růžové Color Tattoo od Maybelline. Jenomže paní mi psala, že stíny od M.A.C. už nejsou, tak jsem si objednala Color Tattoo i fialové. Stejně jsem ho chtěla, ale štvalo mně to dost. Obzvlášť když jsem čekala více jak půl měsíce na 2 stíny, než mi přišly domů, v obrovské krabici. Opravdu to balení nechápu, ale budiž. Jak by se jim tam jinak vlezl ten Avon katalog, který mi k tomu poslali?
Jeden stál 139 Kč, takže mně to vyšlo i dráž než v některých drogériích. Růžový je v odstínu 65 - Pink Gold, fialový 15 - Endless Purple.



Poslední věcí za měsíc leden je rtěnka od Avonu, kterou mi koupila mamka, ale chtěla jsem vám ukázat, o co se moje sbírka zase rozšířila. Jedná se o odstín Lady Luxe a opravdu už nevím, kolik stála :)



Pro tento měsíc vše, co jste si pořídili vy? :)

Štítky: , , , , , , ,