Ostravačka na Essence výprodeji aneb Alenka v Říši divů


Krásný den všem :).
Včera jsem se vrátila z úžasné Prahy :)

Jak jistě víte, v pátek se v Praze kromě Interbeauty 2014 konal taky Essence výprodej, kam jsem se podívala vůbec poprvé, protože přece jenom cesta do Prahy není nejlevnější, abych tam na výprojede jezdila pravidelně.
Essence výprodej se koná většinou dvakrát za rok. Je pořádaný babybaby.cz, společnost, která sídlí pouze v Praze, a proto taky výprodej se koná pouze tam.

Na místo jsme s kamarádkou Kikčou dorazily okolo druhé. Už v tuto dobu tam byla fronta jak blázen. Ve frontě jsem viděla jak holky v mém věku, tak holky, které by po líčidlech ještě sahat ani neměly :). Ale doba se asi mění. Každopádně já se ve dvanácti ještě nelíčila.

Ve frontě jsem taky viděla nějaké známé youtuberky. Můžu jmenovat Makyna016, která tam měla dokonce i "autogramiádu" a rozdávala podpisy, nebo tuším, že jsem tam viděla i Shopaholic Nicol, ale tím si nejsem moc jistá (obě holky moc zdravím :) ). Edit: Nicol mi psala, že tam nebyla ;D. Pak tam byla i jedna, kterou za youtuberku opravdu nepovažuji, ale jmenovat nebudu.

Čekaly jsme dvě hodiny na košík a pak už jsme si směle vybíraly. Na to, že se otevíralo ve 12 hodin, měli tam pořád hodně zásob. Akorát už pudry a řasenky neměli. A moc věcí od Catrice taky, což je škoda.
Co se týče limitovaných edic Essence, taky jsem je tam už neviděla. Akorát tu s Justinem Bieberem a to opravdu není můj šálek kávy :).

Nakonec jsem nakoupila za 200 korun 12 věcí, které uvidíte detailně v Nákupech za duben (ostatní úlovky z Prahy - a že jich není málo! - budou až v květnových nákupech).

Celkově to byl super den, akorát na konci už jsem vážně nemohla. Po dvou hodinách čekání a neuvěřitelného vzduchu uvnitř, z kterého mně pak hlava bolela ještě celý večer.

A kdo viděl Lucy na Essence výprodeji?
Tuším, že jsem tam byla jediná s přívěskem, který nosí Elena Gilbert :).

Štítky: ,