Nákupy - srpen 2014


Ahoj!
Další měsíc je opět za námi, což pro některé je utrpení, vzhledem k tomu, že jim v pondělí začíná zase škola. Já jdu do školy naštěstí až 22. září (ach ty vysoké školy :) ) takže si můžu ještě chvíli volno užít.
Ale teď už k věci, jsou tady zase nákupy. Tentokrát toho bylo docela hodně, dokonce tu i něco nemám, protože jsem si určitě nevzpomněla na všechno :).

Jak jsem psala v jednom z předchozích článků , měla jsem tady kamarádku, takže jsme nakupovaly o sto šest. Já nutně potřebovala nějaké nové boty, které jsem těžko scháněla. Když jste velicí asi jako skřítek, je opravdu v dospělém oddělení problém sehnat boty. Nakonec jsem si je koupila v Croppu, kde byla napsána původní cena 399 korun. Přišla jsem k pokladně a nakonec platila jenom 280 korun, takže milé překvapení :)



Postupně mi tento měsíc chodily balíčky z ebay, na které jsem se moc těšila. Byly to moje první věci z ebay a objednala mi je již zmíněná kamarádka Kikča.
Poslední balíček, který mi přišel, ale na který jsem se nejvíce těšila, byl s těmito šaty, které mně vyšly na pouhých 150 kč! Přikládám kromě fotky i odkaz na ně na ebay :).


Odkaz na Ebay ZDE

Potom mi přišly ještě washi pásky, ale na ty odkaz nedávám, vyjede vám jich spousta, když pohledáte. Tahle sada mně přišla tuším na 82 korun :)


A poslední věc, která mi přišla byl tento stojan na rtěnky. Vleze se jich tam 24 a už si nepamatuji, za kolik korun byl. Omlouvám se, ale byla jsem hodně líná všechny ty rtěnky vyndat, takže fotka je i se rtěnkami :D



No a teď už přecházíme ke klasickým nákupům :).
Pořídila jsem si vůbec mé první produkty od značky I love...
První je krém na ruce s vůní Mango a Papaya, který bylo pro mně hrozně těžký vybrat. Voní nádherně, ale já nemám moc v lásce oranžovou barvu. Byl tam ještě jeden krém, černo růžový jehož obal mně totálně dostal, ale vůně už nebyla taková intenzivní. S Kikčimi slovy "vždyť ta oranžová není přece tak hrozná" jsem sáhla po tomto.
Druhou věcí je tento roztomilý balzámek na rty, s vůní Minty choco chip, který užasně chladí.
Každá z těchto věcí mně vyšla na 109 korun (i když u balzámu jsem si původně myslela, že stojí 54 korun. Nakonec jsem si ho vzala a je tak mým nejdražším balzámem, který vlastním). A pořídila jsem je v Douglasu.



Další věcí, kterou jsem si koupila je nová kabelka. Tyrkysová. Nikdy bych to do sebe neřekla, ale mám tyrkysovou kabelku. Stála 159 korun, je z Kik a dva dny po té, jsem si pořídila další, jejíž fotku ale nemám :D. Tentokrát černo růžovou. Jo, tento měsíc byl na kabelky povedený.



Pak jsem si dále pořídila náučnice z C&A. Jsou opravdu nádherné, byly mi už několikrát pochválené a mám z nich opravdu radost. Hlavně z těch delších :) Oba páry jsou s Eiffelovkou. Ty s tou mašlí stály 99 korun, ty delší s růžičkou stály 129 Kč.



Určitě jste si již všimni, že Balea přišla na trh s novou limitovanou edicí sprchového gelu - jablko. Ta vůně je naprosto božská, není divu, že jsem tento sprcháč musela mít :) Dále jsem si pořídila jahodový šampón. Obě tyto věci jsem si pořídila za 29,90 a samozřejmě jsem je koupila v DM :)



Dále jsem v DM sehnala Alverde rtěnku z limitované edice Paradise v odstínu 30 Exotic Pink. Odstín je krásně sytě růžový. Jak můžete vidět rtěnka má zvláštní tvar a moc pěkné balení. Pořídila jsem ji za 99 Kč :)



Dále jsem si pořídila v jednom týdnu hned dvě řasenky. Já vím, jsem blázen. První je od L'Oreal Miss Manga a chtěla jsem ji už hodně dlouho. V Rossmannu byla na ni akce a pořídila jsem ji za pouhých 95 kč! A druhá je kráska od Dermacolu, Party Mania, která stála 179 a je z DM. Myslím, že její obal se mi povedl zachytit přesně tak zářivý, jaký ve skutečnosti je.



A poslední věc, kterou jsem si pořídila je tento krásný neonový lak na nehty od Dermacolu, který stál 39,90 v DM :) Je to odstín 03 Neon Pink :)



To by bylo vše (konečně :D). Co jste si pořídili vy? :)

Štítky: , , , , , , ,