Baby Lips nebo Baby Nic?

Ahoj Charmings!
Je tady opět středa a s ní opět recenze. A že já nerada píšu negativní recenze! Tady bohužel nemůžu jinak...

Velká Baby Lips mánie je už konečně za námi. A samozřejmě, co bych to byla za kosmetického nadšence, kdybych je také nechtěla vyzkoušet? Musela jsem je mít, rovnou dva. Barevný a čirý. Fialový s vůní broskve, zelený s vůní mentolu.



Balení balzámů mi příjde trošičku infantilní, ale zajímavé. No prostě Baby, co na to říci :D. S obsahem je to už poněkud horší.

Nejsem jistá, zda mají Baby Lips nějaké SPF. Byla jsem si totiž do dnes jistá, že mají, ale když se teď dívám na obal balzámu, nemůžu to nikde vyčíst. Možná se mi to plete s jinými balzámy.

První co já u balzámů zjišťuji (kromě balení, které na první pohled zaujme nebo ne) je vůně. Voní opravdu krásně, jinak bych si je ani nekoupila. To dá rozum.



Pigmentace se vůbec bát nemusíte - i ten barevný téměř nebarví. Uznávám, asi by měl, ale pro mě pigmentace u balzámu podstatná není. Zajímají mě jeho účinky na mé popraskané suché rty. A to je vážně něco! Bohužel v opačném slova smyslu.

Nevím, co to dělá s vašimy rty, mé milé čtenářky, ale mně po nanesení tohoto balzámu začnou okamžitě štípat koutky. Ale opravdu děsným způsobem. Takže jsem stejně nakonec musela rty léčit úplně jiným balzámem + zachraňovat štiplavé koutky úst.
Možná obsahují nějakou složku na kterou mám alergii, je to možné, ale sama o tom nevím. Má spolužačka si po použití Baby Lips stěžovala na úplně to samé jako já.

Jsem ráda, že jsem si balzámy pořídila tehdy v akci, za nějakých 59 Kč a ne za cca 79 Kč - tolik totiž běžně stojí.

V dubnu má k nám dorazit nová kolekce Baby Lips - Electric. Znám je už od amerických blogerek a vypadají krásně. Uvidím, možná jim dám ještě jednu šanci.

Co vy a Baby Lips?

Štítky: , ,