Provocalips by Rimmel London recenze

Ahoj Charmings!
Dneska pro vás mám recenzi na pravděpodobně jednu z nejlepších rtěnek z drogérie vůbec!
Jedná se o rtěnku Provocalips od Rimmel London.
Vím, že i Dermacol má takové rtěnky, takže si seženu ještě tu a pak asi udělám nějaký srovnávací článek.


Jak můžete vidět, je to dvou-fázová rtěnka, která se stává čím dál tím více populární.
První nanesete tu růžovou část - já ji mám v odstínu 200 I'll Call you. Omlouvám se, že je fotka rozmazaná.



Ta růžová rtěnka vám téměř okamžitě zaschne na rtech. Pro větší výdrž můžete nanést i tu průhlednou část.



S touto rtěnkou je aplikace opravdu jednoduchá, musíte si však dát pozor, aby jste někde nepřetáhly. Rtěnka vydrží opravdu 16 hodin. Neobtiskává se a nežmolkuje. Ze rtů pomaličku vymizí.
Jsem z ní opravdu nadšená! :)
Problém je akorát při odličování, je to opravdu držák :).

Měla jsem ji na sobě na školním plese a přes to, že jsem se občas šla upravit, se rtěnkou jsem nemusela za celou noc dělat vůbec nic :)
Jak jsem zmínila, opravdu 16 hodin s přehledem zvládla. Neublížilo jí ani časté pití nebo jídlo.
Po celé noci po plese jsem přišla domů, odlíčila se, ale na rty jsem zapomněla. Ráno, když jsem se probudila, tam rtěnka pořád byla a ani polštář mi nezašpinila.
Myslím, že tohle byl opravdu veliký její test.

Seženete ji v Rossmannech za 139 Kč.

Tak co, půjdete do ní? :)

Štítky: , ,