Barcelona - den druhý - Den před hotelem Iana Somerhaldera!

Ahoj Charmings!
Dnes jsem tady opět s pokračováním popisu mých prázdnin v Barceloně. Předchozí díl si můžete přečíst TADY :)

Dnešní článek nebude moc obsáhlý, na fotky určitě ne. Je to z jednoho prostého důvodu - nic moc se totiž nedělo.
Jak už z předchozího článku víte, už první den v Barceloně jsme se dozvěděly, kde je ubytovaný Ian Somerhalder s Nikki Reed a Chrisem Woodem. Proto jsme se další den rozhodly, že ten hotel půjdeme ze zvědavosti obhlídnout.
Zajímalo nás jak vypadá, a taky to, kolik fanynek už bude před hotelem stát.

Vydaly jsme se proto už brzy ráno k hotelu. Měly jsme samozřejmě nějakou časovou rezervu pro případ, že bychom se ztratily. Což se taky stalo. Na cestu jsme se musely doptat.

Stihly jsme i jednu památku, a to sice La Pedrera, která má stejného autora jako Dům z kostí (v předchozím článku).


Pak už jsme se objevily i ulici, která musela 100% směřovat k onému pětihvězdičkovému hotelu. Byla totiž lemována obchody jako je Dior, MAC, Louis Vuitton a Chanel. A vedle Chanel stojí Hotel Majestic, hotel, ve kterém byli již zmínění herci ubytovaní.


Dopoledne před hotelem stálo nebo sedělo pouze pár slečen, některé si s námi i popovídaly. Bylo to fajn.
Přemýšlely jsme, kdy by mohli herci vyjít z hotelu. Uvažovaly jsme, že pravděpodobně až kolem doby oběda nebo těsně potom, protože určitě si chtěli prohlédnout Barcelonu, stejně tak jako my.

Dlouhou dobu se nic nedělo, po několika hodinách jsme měly šílený hlad, tak jsme se rozhodly to risknout a jít na jídlo.
Dala jsem si skvělou STUDENOU (ano schválně!) rajčatovou polévku. Byla to první studená polívka, kterou jsem kdy jedla. A byla výborná. Až mě mrzí, že jsem si neudělala alespoň fotku.

Asi po hodince jsme byly zpět u hotelu. Během té doby se tam objevilo veliké množství fanynek. Není se čemu divit, bylo po škole, odpoledne. Některé holky dorazily i se školními věcmi. Ian, Chris a Nikki za celý den stále nikde.

Kolem půl páté jsme bohužel musely jít pryč. Zklamané. Šly jsme totiž na registraci na Bloody Night Con, kde jsme si vystály pořádnou řadu!


Musely jsme ukázat naše vstupenky a taky lístky na focení s herci - byl to náš výběr, podle toho, kdo si koho zaplatil.
Já se měla na Conu fotit s Ianem a Nathanielem Buzolicem (Kol Michaelson), ten ale nakonec svou účast odvolal. Byla jsem nucena si tak vybrat někoho jiného. Mezi účinkujícími byl kromě Iana, Michael Malarkey (Enzo), Chris Wood (Kai Parker), Kat Graham (Bonnie Bennett), Chase Coleman (Oliver - The Originals) a Zach Roerig (Matt Donovan).

O těchto účinkujících jsme věděly už několik měsíců dopředu. Chrise ohlásili jako posledního a já na něj už neměla peníze. Takže to Nate vyřešil svou neúčastí za mě, a dal mi tak možnost se potkat s Chrisem - čehož jsem samozřejmě využila.

Dostaly jsme svůj Pass, náramek a kartičky, na kterých bylo napsané, s kým se budeme o víkendu fotit. Pak jsme šly do hotelu.


Poté jsme šly už jenom si nakoupit nějaké jídlo. Cestou jsem vám vyfotila hotel, ve kterém se Con o víkendu konal :)


Když jsme se vrátily na hotel, zjistily jsme podle fotek na instagramu, že Ian s Nikki opustili hotel zrovna v době, kdy jsme stály frontu v hotelu kvůli registraci na Con. Tomu se říká smůla.
Můžu vám ale prozradit, že jsme se nevzdaly a zkusily to znovu další den.

Jak to dopadlo a jak celá akce s hvězdami z TVD probíhala, se dozvíte v zítřejším článku.

Štítky: , , ,