Šílená cesta do Barcelony!

Ahoj Charmings!
Tak mě máte zpátky! :)

Jak jsem vám slíbila, dnešním dnem začne 10 denní série článků, která vám přiblíží, co jsem dělala na své dovolené. Třeba načerpáte nějakou inspiraci na cestování :)
Začnu tedy dnem, kdy jsem odjížděla.

Come.
 Zdroj obrázku

Moje kamarádka M. je velký nadšenec do akcí s celebritami. Ať už to jsou koncerty nebo Cony. Ano, Cony. Conventions nebo-li "konference" na které se můžete setkat s vašimi oblíbenými seriálovými herci.
M. byla na takové akci už několikrát, a já si přála jednou jet taky. A tak jsme se minulý rok dohodly, že v roce 2015 mě vezme s sebou. Samozřejmě na Con s herci z The Vampire Diaries, protože je to náš nejoblíbenější seriál.

Pak už jenom stačilo vybrat, do jaké země v Evropě pojedeme. Protože se tato akce pořádá ve Francii, Belgii, Německu, Španělsku a dalších, byl výběr opravdu těžký. Záleželo taky na tom, který z našich oblíbenců kam pojede. Nakonec to vyhrálo Španělsko (protože obě jsme se tam chtěly už dlouho podívat), ale o té akci někdy v následujících článcích.

Creative Passion | my-teen-quote: Click for the most relatable... | via Tumblr
Zdroj obrázku

Zvolily jsme cestu letadlem, z čehož jsem nebyla nejdříve moc nadšená, protože se celkem létání bojím.
Na letiště jsem musela jet přes celou Českou republiku, protože letadlo do Španělska z Ostravy neletí. Takže jsem si zaplatila jízdenku žlutým vlakem až do Prahy, odkud jsem se měla dopravit na Letiště Václava Havla.

První komplikace začaly hned na nádraží. Vybrala jsem si vlak, který měl odjíždět v 12:40, aby mohl být v Praze v 16:10. M. do Prahy měla dorazit v 16:20. Letělo nám to až v 21:05, ale stejně musíte na letišti být o dvě a půl hodiny dříve. Bylo to tedy vypočítáno i s nějakou tou rezervou.

Jenomže sotva jsem došla na nádraží, všimla jsem si, že můj vlak je zpožděný o 30 minut. Což ještě nebyla taková tragédie.
Postupně během čekání na vlak, se začalo zpoždění zvyšovat všem vlakům, které jely ze stejného směru jako ten, kterým jsem měla cestovat já. Bylo mi jasné, že pokud se zpoždění ještě zvýší, nemůžu být na letišti tak brzo. A tak jsem se poohlédla ještě po jiném vlaku, tentokrát od ČD.

Zpoždění vlaku stále rostlo, nejprve na 50 minut, poté 55. Tak jsem nechala stornovat lístek a sedla na Pendolino, které jako jediné zpožděné nebylo. Vyjela jsem sice později než jsem měla, ale pořád ne o tolik.
Bohužel po hodině a půl vlak zastavil a nepokračoval. Po 20 minutách nám bylo oznámeno, že se rozbil a že musíme počkat na další vlak, který je také o 50 minut zpožděný. Nemusím snad ani zmiňovat, že kolem nás profrčel zmíněný Regio Jet, kterým jsem měla jet původně.

Pink...
Zdroj obrázku

Samozřejmě můj strach z letadel se zvýšil. Ta celá cesta mi přišla jako varování, abych do letadla nenastupovala. Znáte to z těch pořadů ne? ,,Vyměnili jsme si s někým let a jenom díky tomu jsme přežili." ,,Nestihli jsme letadlo a díky tomu jsme ještě tady".
Všechny tyto myšlenky mě napadaly.

Naštěstí nakonec všechno dopadlo dobře.
Na letiště jsme sice dorazily se zpožděním, ale nikomu to nevadilo. Všechno jsme krásně stihly. A let z kterého jsem měla největší strach?
Ten byl nakonec nejlepším zážitkem dne :).


Štítky: ,