Shirtinator: Tričko pro Blogera! #2

Ahoj Charmings!
V úterý jsem přidala první článek týkající se akce Tričko pro Blogera. Tričko se začalo vyrábět hned, co jsem www.shirtinator.cz poslala link na první článek.

Musím říct, že jsem velmi spokojená s domluvou spolupráce. Na každý e-mail mi bylo rychle odepsáno a celkově komunikace byla velmi milá.
Ještě nadšenější jsem z rychlosti, kterou ke mě triko doputovalo. Jak jsem již zmínila, poslala jsem jim link na první článek v uterý (ale tričko jsem objednávala už v neděli) a v pátek bylo u mě doma. Takovou rychlost jsem opravdu nečekala :)

Teď vám konečně představím, jaký motiv jsem si na tričko nechala natisknout, jaké tričko jsem zvolila, jak jsem si ho navrhla a jak jsem s ním spokojená:


 Ten, kdo sleduje The Vampire Diaries (Upíří deníky) určitě chápe význam tohoto citátu a určitě si vybaví i scénu (vlastě dvě scény), ve kterých se tato slova objevila.
Ještě jsem měla v hlavě jeden návrh na tričko, ale bohužel jsem si mohla vybrat jenom jedno (Kristýnko, vyrob mi "Sorry you're not Tom Kaulitz", prosím :D :D).

Takhle už vypadá výsledné tričko:


Je to M, které mi nejdříve připadalo trochu větší, ale když jsem ho zkoušela, bylo mi akorát. Spíše mě trošičku mrzí, že ten nápis není ještě větší, tak jako jsem ho navrhla. Ale nevadí, i tak je moc hezké :)

Materiál je velmi příjemný. Už jsem ho i prala (přišel s tričkem i návod jak se o něj starat). Opravdu jsem spokojená.

Trošku mě zarazila cena, když jsem tričko navrhovala. Bylo to něco málo přes 650 Kč, za tuto cenu bych si ho asi nekoupila...když jsem koukala i na dopravu a způsob platby, celkem by mě vyšlo na 775 Kč, což mi příjde za bílé tričko s potiskem opravdu dost. A to i přes to, že nikdo jiný nemá stejné tričko jako já.

Jinak jsem ale spokojená :)

A co vy? Zkoušeli jste taky někdo Shirtinator?

Štítky: