Kousek vlastní galaxie u mě doma: Bh Cosmetics Galaxy Chic Palette recenze

Ahoj Charmings!
Pokud mě sledujete už delší dobu, tak jistě víte, že dnešní kousek je ten, který jsem si přála mít doma už několik let. Nakonec mi jej dala maminka  Ježíšek k Vánocům 2015.

Tato paletka od Bh Cosmetics mě zaujala hlavně pro její vzhled. Jedná se o 18 zapečetěných stínů, které jsou všechny laděné do jednoho motivu - galaxie. Na paletce se mi líbí také velké zrcadlo, ve kterém vidím celý svůj obličej. Problém ale je, že paletka se sama zavírá, pokud není o něco opřená.


Teď už k samotným stínům. Jak jsem zmínila, všechny jsou laděné do galaxie. Proto tyto zapečené stíny tak i vypadají. Najdeme tam některé jednobarevné, ale také i kombinované. A názvy stínů jsou taky skvělé! :)


Dokonce bych i řekla, že stíny jsou hezky barevně kombinovatelné a její návrhář si opravdu hezky vyhrál. Co se ale týče pigmentace, jsem trochu zklamaná. Ano, chápu, zapečené stíny se nechovají stejně jako ty ostatní, trochu jsem to i čekala. Některé stíny jsou pigmentované bohužel hůře, jiné lépe.


Myslím, že za cenu přes 500 Kč by na tom mohla být trošičku lépe. Na druhou stranu nápad se mi líbí, stínů je 18, takže ve finále to na tolik peněz nepříjde. Stíny se dají použít i na mokro, což rozhodně doporučuji, protože jsou pak krásně metalické a mnohem lépe pigmentované.
Na fotce uvedu jenom pár z nich.


Pro mě jako sběratelku paletek je určitě fajn, ji mít doma. Jsem nadšená z jejího vzhledu a těch barev. Dovedu si ale i představit, že by pro někoho mohla být lehce zklamáním.

Co si o této paletce myslíte vy? Zaujala vás? :)

Štítky: , ,