Moje Inspirace: A Cup of Style

Ahoj Charmings!
Je tady poslední článek formátu Moje inspirace. Slibovala jsem vám dvojici, takže asi nebylo tak těžké uhádnout, že půjde o sestry Lucku a Nicole, známé na youtube a blogu jako A Cup of Style.

Blog A Cup of Style funguje něco málo přes 6 let a youtube kanál přes rok. Zrovna dnes, 28.1.2016, když tento článek píšu dosáhly holky na Youtube 100 000 odběratelů, což jim moc přeji :)

Jejich blog se zaměřuje na módu, na Youtube najdete hlavně vlogy, ale také různé lookbooky, outfitová nebo beauty videa :)



Jak si můžete všimnout, holky zmiňují jejich knížku. To proto, že Lucka a Nicole byly jedny z prvních youtuberek a blogerek, které knížku vydaly (než se s tím roztrhnul pytel), kterou jsem si rovnou nechala od nich v listopadu podepsat, když se ukázaly u nás v Ostravě :) V reálu jsou stejně milé, jako v jejich videích :)


Proč mě ale holky inspirují? Jednak tím, jak si užívají život a dřou na sobě, ale také hlavně tím, jak jsou namotivované a všechno časově stíhají! Mají toho tolik, co na práci a do toho ještě stíhají studovat. Je to obdivuhodné.

Znáte tyto ségry? Sledujete jejich youtube kanál nebo blog? :)

Štítky: ,