Farmona Tutti Frutti sprchový gel a tělové mléko - mini recenze

Ahoj Charmings!
V dnešním článku se jenom v rychlosti podíváme na dva produkty značky Farmona. Tyto produkty jsem dostala na loňské Vánoce od kamarádky, ale trvalo mi velmi dlouho, než jsem se dostala k jejich testování.


První vám ukážu tělové mléko této značky, která se vyrábí předpokládám v Polsku. Voní opravdu příjemně, je jemné, rychle se vztřebává, není hutné konzistence. Rozetřete ho opravdu rychle. Pokožka je po nanesení pěkně hydratovaná. Toto tělové mléko má jemnou příjemnou vůni, která na pokožce vydrží tak hodinku až dvě po natření. Produktu je 100 ml.


Sprchového gelu je také 100 ml a narozdíl od tělového mléka (které voní sladce po lesním ovoci) voní více svěže, přesně po litchi. Kamarádka věděla, proč mi tento sprchový gel pořídit. Já totiž litchi jako ovoce miluji a je to mé nejoblíbenější sezónní ovoce vůbec.
Celkem mě překvapila konzistence tohoto produktu, je mnohem hutnější, než bych u klasického sprchového gelu očekávala. Jak už jsem ale řekla, voní opravdu příjemně, což je pro mě u sprchových gelů asi to nejhlavnější. Trochu mě mrzí, že dělá pěnu pouze menší, ale i tak jsem za něj ráda.


Byla bych ráda, kdyby jste mi dámy napsaly, jestli máte s touto kosmetickou značkou nějaké zkušenosti. Já ji sice měla poprvé, ale nevidím důvod, proč po ní někdy nesáhnout znovu.

Budu se na vás těšit u dalšího článku! :)

Štítky: , ,