Instaphoto - Srpen 2016

Je to už pár dní, co jsem přemýšlela o tom, jak tento koncept článků vylepšit. Nakonec jsem se rozhodla, že vám budu fotky ukazovat jiným stylem, než jsem dělala původně. Určitě budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli se vám tento styl líbí více nebo méně, abych věděla, čeho se mám držet pro příště.

Měsíc srpen byl pro mě opravdu hektický. Byl to můj poslední měsíc v České republice a taky to tak vypadalo. Co nejčastěji chodit na brigádu (abych vydělala poslední možné koruny), schůzky s kamarády (hlavně během posledního týdne v Česku, protože se všichni najednou chtěli scházet), nakupování a zařizování posledních věcí na můj odlet apod. Zároveň jsem si ale tento měsíc pořádně užila a děkuji všem, kteří se na tom podíleli a právě čtou můj blog.

1 - Koupila jsem si novou Yankee Candle. Úplně odvařená z ní nejsem, ale prostě voní po Jelly Beans. Tečka.
2 - Jedno z mých DIY.
3 - Koupila jsem si také stíny od Colour Pop. Konečně.

 1 - Mé poslední zlaté nehty sklidily obrovský úspěch. Jak se líbí vám?
2 - Fotky z vyvolej.to. Článek bude hned v pondělí. 
3 - Nový vzhled blogu díky skvělé Dany Čuks. Jak se vám líbí? 

Pokud chcete vidět víc z mého instagramu, můžete mě tam sledovat jako lucyenne483. Tak jak se vám tento článek líbil? :) 

Štítky: ,