Jak mi to jde? #2 || 101 cílů za 1001 dní


Pokud můj blog sledujete už delší dobu, jistě víte, že jsem se zapojila do projektu 101 cílů za 1001 dní. A také jste mohli číst už i první článek, ve kterém jsem popisovala, jak své cíle plním. V dnešním článku jsem si pro vás připravila pokračování, ve kterém bych vám ráda ukázala další cíle, které se mi podařilo od minula splnit. Tak se rovnou do toho pustíme.


Cíl č. 20 Jít na koncert oblíbené zpěvačky/zpěváka/kapely
Jak už z úvodní fotky tohoto článku můžete vidět, jednalo se o koncert německé kapely Tokio Hotel. A nezahálela jsem, šla jsem na ně tento rok celkem dvakrát. 12. března tady v Londýně a 3. dubna v Praze. Oba dva koncerty jsem si velmi užila. V Londýně zejména proto, že to byl zahajovací koncert jejich tour, takže jsem si dopředu nemohla na 100% zjistit setlist songů, které zazní. A také proto, že jsem kapelu viděla po 7 letech. Pražský koncert jsem si ale užila o trošku více, protože jsem měla i VIP balíček, ve kterém byl obsažen pohled na zvukovou zkoušku kapely a také společná fotka s kapelou (viz. výše). Celkem to byl můj čtvrtý koncert kapely Tokio Hotel a rozhodně ještě nekončím! 

Cíl č. 25 Nechat si udělat piercing do pupíku 
S fotkou se vám ještě chlubit nebudu, ale opravdu je tam a myslím, že ho mám ze všech svých piercingů asi nejraději.

Cíl č. 49 Koupit si balistiku do vany od Lush 
Z posledního nakupovacího článku už víte, že jsem si koupila rovnou dvě, ale jednu z nich jsem věnovala mamce. Já si nechala Golden Egg a musím říct, že tato balistika udělala ve vaně opravdovou parádu :)


 Cíl č. 64 Začít sledovat nový seriál
A tím seriálem je 13 reasons why. Údajně má být i druhá řada, kterou si celkem už nedovedu představit, ale třeba překvapí.


Cíl č. 91 Pracovat chvíli v restauraci 
Poslední cíl, který vám dnes zmíním, je vlastně cíl, který jsem zapomněla zmínit v článku předtím. Nechápu proč, protože tento cíl plním vlastně celou dobu, co jsem se přestěhovala do Londýna. 

Z dnešního kratšího článku je to vše. Budu ráda, když mi napíšete, jak své cíle plníte vy, pokud jste se do této challenge taky zapojili. 

Budu se na vás těšit u dalšího článku 
L. 

Štítky: ,