Lucy's Chart - Květen 2017

Krásný den všem!
Hned na začátku se chci omluvit, že dva články dozadu byla opět Lucy's Chart, ale jak víte, blog měl menší neohlášenou "pauzu". Celý květen jsem přidala pouze dva články. Přišlo mi ale škoda vynechat oblíbence za měsíc květen, takže snad mi to odpustíte :)

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
Abych byla upřímná, nedokážu si vybavit nějaký opravdu skvělý moment, který by se v měsíci květnu udál.


2. Nejoblíbenější písnička
Za měsíc květen jsou to dvě. Attention od Charlie Puth a Best Behaviour od Louisa Johnson.


3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Tento měsíc jsem nekoukala na žádný seriál, pouze jsem dokoukala 13 Reasons Why, o kterém jsem se vám už zmínila. Vůbec ale není špatný film Kidnap (2016), který jsem viděla sice až z poloviny, ale přesto stojí za zmíňku.


4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
Hrozně se stydím za to, jakým způsobem jsem se na blog vykašlala...ale zase na druhou stranu, možná je lepší blog chvíli nechat než psát články, když vás to zrovna nebaví.

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce  
Vůně od Zoelly :)



6. Propadák měsíce 
----

7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Tato deka z Primarku. Koupila jsem ji sice už v dubnu, ale zapomněla jsem vám ji ukázat :)



8. Věc, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit
Takové menší pohoštění, které jsem udělala pro spolubydlu, když dodělal poslední test na britské občanství :)


  
9.  Co mě čeká a nemine v měsíci červen? 
Ramadán, který začal už 27. května a já se rozhodla podpořit mé kolegy z práce a být v tom s nimi. Pokud nevíte, co všechno Ramadán obnáší, nebojte, na konci napíšu článek, ve kterém zhodnotím, jak se mi půst dařil :)

A jaký byl váš měsíc květen? :)  

Štítky: , ,