Lucy's Chart - Červen 2017


Měsíc červen byl měsíc změn, ať už těch větších, nebo menších. Na celý měsíc jsem měla pokoj jenom sama pro sebe (ne, že bych toho nějak využila), našla jsem si nového skvělého kamaráda, který se pak do mě zamiloval, takže další trable s klukama a taky jsem držela skoro celý měsíc půst, o kterém jsem vám psala v jednom z předchozích článků. Co mi ale opravdu dělalo radost, to si ukážeme už v tradičních devíti bodech této rubriky.



1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
Těchto momentů bylo v měsíci červnu celkem dost, ale nejvíc jsem si asi užila návštěvu kamarádky D., která se přestěhovala do jiného domu a já tak mohla objevit další část Londýna. Celý den jsme nic nedělaly a jenom se opalovaly na sluníčku. V Londýně. Kdo se kdy opálí v Londýně?


2. Nejoblíbenější písnička
Tenhle song pro mě nebyla láska na první poslechnutí, ale čím častěji jsem ho poslouchala, tím víc jsem si ho zamilovala. A jako každá správná holka/žena mám ráda i songy, které poukazují na to, že i my ženy jsme silné. To znělo hodně feministicky že? Haha. Každopádně, jedná se o song Power od Little Mix.

You're the man
But I got the, I got the, I got the power
You make rain
But I'll make it, I'll make it, I'll make it shower ♫




3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Když jsem čekala na to, až se můj spolubydlící z Egypta vrátí zpátky, byla jsem poslední noc v pokoji sama a snažila se nějak zabavit. Nakonec jsem se na youtube proklikala k filmu Matkou v šestnácti (z roku 2005). K tomuhle filmu by měli dávat varování. Je to pěkný film, ale na 100% si pobrečíte.



4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
To je pro tento měsíc úplně jasné. Jsem pyšná na to, jak jsem už několikrát zmíněný Ramadán zvládla.


5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce 
Produkt, který používám hodně často je tato báze pod oční stíny od Catrice, která je opravdu skvělá a do Anglie jsem si z Česka přivezla zásobu.



6. Propadák měsíce 
Ani v měsíci červnu jsem neměla moc možností testovat produkty.

7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Je to moje první paletka od Too Faced. Už kdysi jsem měla možnost vyzkoušet jejich čokoládovou paletku, ale tu jsem měla pouze zapůjčenou a myslím, že jsem tehdy z ní nebyla úplně odvařená. Ale nedávno jsem viděla reklamu (ano, nechala jsem se zklákat reklamou) na jejich novou paletku Glitter Bomb. A protože už vlastním Moondust od Urban Decay a jsem velmi spokojená, rozhodla jsem se vyzkoušet i verzi od Too Faced. Brzy můžete čekat dlouhou podrobnou recenzi a prozradím vám, že to zatím vypadá velmi slibně :)




8. Věc, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit
Takhle krásně jsme si dávaly s holkama do nosu, když jsem měla pět dní pauzu od půstu :)


9.  Co mě čeká a nemine v měsíci červenec?
Zatím nemám naplánováno nic speciálního, ale ráda bych se podívala k moři do Brightonu, tak snad se zadaří :)

A jaký byl váš měsíc červen? :) 

Štítky: , , ,