Sbírka mých křiváků


Když jsem přijela do Londýna, můj styl oblékání se velmi změnil. Zejména díky větším finančním možnostem. A objevila se u mě nejedna úchylka. Největší z nich je asi právě na křiváky, kterých mám víc než dost. Přitom to začalo jednou nevinnou koženkovou bundou...

A teď už mám těchto bundiček deset. Kdy je přestanu nakupovat, to netuším. Mám už totiž téměř všechny barvy. Akorát k růžové mě to moc netáhne. Ale minimálně jednu smaragdovou určitě potřebuji.


Tato černá bunda sice není křivákem, ale všechno tohle šílenství s ní začalo. Všichni mě chválili jak moc mi sluší a já se do ní prostě zamilovala. A konec konců, nějakou černou jsem potřebovala i do práce, takže kdo by si bundu pod takovou výmluvou nekoupil že? Pořídila jsem ji za 25 liber v TKMaxx.


Druhý kousek sice taky není křivák, ale je to jedna z mých nejoblíbenějších bundiček. Pořídila jsem ji v TKMaxx za stejnou cenu a byla to moje druhá bunda do sbírky. V nádherné vínové barvě, která je jednou z mých nejoblíbenějších.


I má třetí bunda sklidila obrovský úspěch. Je ze stejného obchodu za stejnou cenu a tahám ji celkově asi nejčastěji.


K těmto třem bundičkám přibyl po pár dnech i křivák. Je z New Looku, ale jeho cenu si už opravdu nepamatuji. Je trošku kratší a myslím, že jsem si mohla vzít i větší velikost. Ale i přes to ho občas ven vytáhnu.


O pár měsíců (dobře, možná jenom o jeden) jsem měla chuť si koupit černou bundičku, ale s páskem. Protože přece má první černá bundička žádný pásek nemá #logikalucie. No a tak jsem si objednala tuším z Pretty Little Thing tuto krásku.


No a pak mě čekala návštěva Česka. Ještě před ní jsem projížděla vinted a hledala, co hezkého bych si mohla koupit a vzít si to zpátky do Londýna. A tak jsem přišla k této bundičce z Clockhouse, která mě vyšla asi na jenom dvě stovky.


Chvíli na to přišla na řadu okrová barva. To je tak, když začnete skládat skvělé outfity a přemýšlíte, co k sobě sladit. No a máte okrové boty, takže potřebujete okrovou bundu. To dá rozum. Bohužel si nepamatuji ani cenu, ani e-shop, ze kterého jsem ji pořídila.


Velkou radost jsem si udělala jednou v Bershka, kde jsem pořídila tento krásný rudý křivák za nějakých 25 liber. A chválí mi ho i cizí paní na ulici, takže jsem z něj opravdu nadšená.


Poslední dvě radosti v mé sbírce jsem si pořídila minulý týden. Fialová bundička je z River Island a je to nejdražší z těchto všech bund, kterou vlastním. Stála 60 liber a já jsem prostě nemohla vydržet do slev. A bílá bunda je z Bershka, která je za stejnou cenu, jako ta červená.


Z mé sbírky je to vše. Budu ráda, když mi dáte vědět do komentářů, která z těchto bundiček se vám líbí nejvíce a jestli také máte nějakou takovou úchylku :)

Budu se na vás těšit u dalšího článku!
Vaše L.

Štítky: