Youtubeři, které ráda sleduji


Původně jsem tento článek chtěla nazvat "Blogy a Youtubeři, které ráda sleduji", ale vzhledem k tomu, že by se tady objevil asi jenom jeden známý blog (zdravím Domču z DBlogu!), rozhodla jsem se vám představit pouze Youtube scénu. Rozdělila jsem je do pár kategorií, takže doufám, že si v nich každý vybere to své. Třeba vám pomůžu objevit někoho nového, koho můžete sledovat.

Československá dívčí scéna 

V této kategorii je opravdu těžké vybrat opravdu ty nejlepší, protože holčičích kanálů mám v odběrech opravdu spousty. Kdo si ale momentálně asi nejvíc získal moje srdce, je Camie, která se zabývá zdravou a veganskou výživou. Její videa mě velmi baví a to i přes to, že nejsem veganka.



Další mou velmi oblíbenou českou Youtuberkou je ještě úřadující Česká Miss World 2016 Natálie Kotková The Nattiness. Natku sleduji už hrozně dlouho. Obdivuji ji zejména pro její nadšení do života, to, jak si ho dokáže užívat kažou minutou. A právě i její youtube kanál je takto pozitivně laděný. Mám ho ráda hlavně pro její cestovatelské vlogy, díky kterým se mohu podívat na místa, která asi jen tak hned neuvidím.


Třetí a poslední slečnou, kterou vám z československé scény představím je Anna Sulc, která je známá hlavně díky svým sketchím. Je hrozně talentovaná. Každé její video musím vidět, co nejdříve to jde :)


Dále sleduji např. Lilian Voss, Hanneton Monde, Beauty Barb Blog, Denny Canton, Péťu Elbovou nebo GetTheLouk.

Československá klučičí scéna 

V této kategorii je zase naopak těžké někoho vůbec vybrat, protože kluky na youtube skoro vůbec nesleduji. Pokud se ale ráda na někoho podívám, tak je to peeetaaatv, kterého sleduji zejména kvůli jeho reakčnímu kontentu, který možná někomu příjde trochu moc, ale mě se to líbí. Ale i jeho vlogy nejsou vůbec špatné.


Další můj oblíbený youtuber je GogoManTV, i když už nesleduji jeho každé video, tak, jako tomu bylo dřív. Ze Slovenska je pro mě rozhodně nejlepší.


A jako posledního tady uvedu např. Jmenuji se Martin, který je momentálně v LA a začal i svůj anglický kanál :)



Zahraniční dívčí scéna

Co si budeme povídat, stejně jako v případě československých youtuberek, i ze zahraničí sleduji mnoho talentovaných slečen. Pořád se mě drží dvojčata Niki and Gabi, které mají přes 5 mil. odběratelů.


Další mou hodně oblíbenou youtuberkou je Yasmin z kanálu BeautyyBird, u které čerpám inspiraci na svá líčení.


A samozřejmě tady musím zmínit i Zoellu :)


Velmi ráda taky koukám na Bethany Mota, Alison Henry nebo CloeCouture. Jejich kanály rozhodně doporučuji.

Zahraniční klučičí scéna 
 
Poslední youtube kanál, který vám v dnešním článku ukážu je Thatcher Joe, Zoelly bratr. Tuším, že je jediný zahraniční youtuber mužského pohlaví, kterého sleduji. Snad jsem na nikoho nezapomněla.


Z dnešního článku by to bylo vše, určitě mi dejte vědět do komentářů, jestli sledujete některé ze zmíněných youtuberů a jestli máte i nějaké jiné oblíbené youtubery, které jsem tady nezmínila. 

Mějte se krásně a pokud ještě stále chodíte do školy, přeji vám, aby pro vás byl následující školní rok velmi úspěšný. 
Budu se těšit u dalšího článku.
Lucie 

Štítky: